Tranquil

Kvalitén på bilderna från min digitalkamera är inte mycket att hurra för, men jag var bara tvungen att knäppa lite bilder igårkväll. Vi cyklade ner till stadsparken med en ölfylld väska, så otroligt vackert och sommarkvällsmysigt! Parken var knallgrön, det doftade tungt av syrener och vattnet var spegelblankt. Jag och Lars satt på favoritstället och tittade på alla andbäbisar och svanar. Sen stack vi till ett par kompisar och konsumerade mer öl! Jag lyckades trilla med en stillastående cykel och har ett jätteblåmärke på ena skinkan, so much for shock absorbing fatty tissue!

Kommentarer
Postat av: Linn

Snygg blogg!

2011-05-29 @ 22:01:42
URL: http://LinnMatsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0