Lace and trees and rhinestones in the rough

Spetsklänning och väst (med pånålat t-shirt-tryck) från loppis/ DIY kristallhalsband/ DIY halsring med muttrar som jag hittat i ett soprum.



Nej jag har inte övergivit bloggen och mina kära läsare, jag lovar! Jag har bara haft fullt upp med nya jobbet och djuren här hemma. Mycket till outfits blir det inte heller då jag numera bara klär mig varmt i arbetskläder och sällan ens bryr mig om mascara på morgonen. Måste säga att jag trivs med det, jag har saknat stallarbete, och jag börjar verkligen trivas! Idag har jag mockat, burit hö och pratat med studiebesökande barn om djur.
Påminn mig förresten om jag glömmer, att göra en tutorial för kristallhalsbandet här ovan, det är riktigt enkelt!

In Other Words
No I've not yet abandoned my blog and readers, trust me! I've just been buissy with my new job and with the animals at home. Since I mostly dress in working clothes and hardly ever put on mascara these days there haven't been much of outfit posting. I'm really starting to enjoy my new job though!
Remind me to give you a tutorial on the crystal necklace on pics above, it's really quite simple!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Good and that is a lovely outfit. xD

2011-11-22 @ 22:01:21
URL: http://winterswallow.blogg.se/
Postat av: ebba.

så himla snyggt!

2011-11-22 @ 23:48:27
URL: http://navel.blogg.se/
Postat av: Ellens tankar om mode

Vilken himla snygg klänning! Spetsen är underbar.

2011-12-01 @ 11:15:51
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0