BikBok

Jag handlar allt mindre och mindre kläder i butik nuförtiden. Inte just bara för miljöns skull, utanför att second hand är så otroligt mycket mer intressant. Ofta går jag in i en klädesbutik, det luktar kemiskt och kläderna hänger i långa rader och allt ser likadant ut och jag ger upp innan jag ens gått ett varv. I second hand-butiker och på loppis kan jag gå i timmar.
Menee det hindrar ju inte mig från att använda det där presentkortet på BikBok som ligger och tynar bort i plånboken, jag hittade ju faktiskt en uppsjö av guldkorn på deras hemsida! Thank God för internet.
/In Other words
I don't often shop retail these days. Not just for the environment but because I find it boring. But off course, that does'nt stop me from using my giftcard at BikBok. I actually found some goodies on their webbpage! Thank God for internet.

Kommentarer
Postat av: emy

snygga grejor!

2011-10-20 @ 19:35:06
URL: http://lippyys.blogg.se/
Postat av: Ana Duyprath

How pretty this sweater! I'm trying to find one in black here where I live.

2011-10-21 @ 04:19:23
URL: http://theanasworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0