Cartoon

Jeansväst (fd. jacka) + stickat + boots 2hand/ Långärmad tröja från H&M/ Shorts från Gina Tricot/ DIY-halsband med ammo och muttrar.

Idag har jag förbjudit mig själv att gå och volontära och istället försöker jag ta itu med saker här hemma under mina dyrbara "energitimmar" som infaller nånstans mellan 9-15 på dagarna. Jag har redan tvättat, handlat, hämtat ut meds, powerwalkat (synonymt för rask promenad med nu-ska-fläsket-bort-blick fixerad i fjärran), diskat och börjat på en designskiss. Nu borde jag parkera ändalykten vid symaskinen, men jag orkar ente. jag ska dricka en liter te och äta för mycket fil med kanel.
/In other words
Today I did'nt allow myself to go volonteering since I needed to get some things done at home. I've already completed washing of clothes, grossery shopping, picking up meds, a powerwalk, done some dishes and the firts half of a design sketch. I should park my keester by the sewing machine, but I can't be arsed. gonna drink a galon of tea and have to much fil (like um. swedish yoghurt?) with cinnamon.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Snygging!

2011-10-20 @ 16:12:58
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: ISA

assåe due får jag låna de skorna nån dag? har f ö köpt likadana fast med snörning men de va lite för stora. bah blä.

2011-10-21 @ 15:16:26
URL: http://isablogg.devote.se
Postat av: aannadebeer

skulle inte bangat o köpa den jeans västen ;P

2011-11-14 @ 20:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0