Fluffy

Väska + cardigan + klänning + klocka 2hand/ DIY-halsband.



Hittade en supermysig cardigan på Uggleboden idag för 30 kronor, den är helt sjukt mys-chic och fluffig!
Men, hörrni, nu har jag fått typ sju "reklamkommentarer" på knappt tio minuter, nu får ni ge er! Det är verkligen inget sätt att få fler läsare, personligen blir jag bara irriterad och besöker inte sådana bloggar. Skriver man en trevlig och relevant kommentar så är det bra mycket mer värt än "Hej kolla in min blogg/bloppis!".
Ni andra läsare är ju gulligast för övrigt, jag läser varenda kommentar med ett fånigt flin och försöker besöka och kommentera så många tillbaka som jag hinner. FLUFFY BUNNIES FOR ALL! :D




/In other words.
I found a really comfy cardigan at a second hand store, only 30 SEK! It's so cosy chic and fluffy!
Hey guys, I've gotten like seven "promotingcomments" in under ten minutes, give it up! Thats really not a sufficient way to get more readers, personally I just get anoyed and won't visit those blogs. A nice and relevant comment is so much more worth than "Hi visit my blog!".
The rest of you readers are the sweetest, I read every comment with a big smile and I try to visit and return the comment to as many as I have time for. FLUFFY BUNNIES FOR ALL! :D

Kommentarer
Postat av: Bunny

Så fin färg du fått på håret! ^^

2011-10-10 @ 23:36:22
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: kungstina

åh vad fin koftan var! :)

2011-10-11 @ 16:19:33
URL: http://www.kungstina.devote.se
Postat av: Jasmina

I love ur hair. A fact it is. And God u remind me why I need to buy Dr. Martins. Lovely.

2011-10-12 @ 01:40:15
URL: http://winterswallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0