Friday

Polotröja från Uggleboden/ Jeans från H&M/Snake armcuff och bälte från Erikshjälpen.

Att det är fredag lär ingen ha undgått. Jag har redan hunnit med en sväng på stan och trots att klockan bara var 12 mitt på dagen började affärerna fyllas med shoppare.
Ikväll ska jag ha kul, en kompis har hyrt en lokal i området jag bodde i tidigare och ska ha stoort Halloweenparty! Jag har i vanlig ordning haft beslutsångest angående utklädnad men jag tror att jag kör på min gamla vampyrgrej, jag älskar att spöka ut mig till västa Twilight-vampyren och fjösa runt och låtsas vara skitcool! En blus med klädda knappar och enormt tuperat hår ska få fullborda looken. Jag ska ordna med bilder! Lovar. Även imorgon är det dags för Halloweenfest!


/In Other Words
I bet nobody missed the fact that it's friday. I've already had the time for a quick trip downtown and the shops are already filling up with eager shoppers.
I'm gonna have a good time this evening since a friend of mine rented a place to have a big Halloweenparty! I think I'll be a vampire as usual, I love dressing al'a Twilight och fop around!

Kommentarer
Postat av: Bunny

Mhm, gief massor med pics efteråt! Ballt som tusan ju! :D

2011-10-28 @ 16:10:03
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: tack :)

2011-11-02 @ 17:33:16
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0