Nowhere by Kling + Conscious Collection 2.

Pyrola säger jatack!
Nowhere by Elin Kling släpptes idag på Nelly.com för allmänheten att köpa! Var ju såklart tvungen att ta mig en närmare titt och jag är glatt överraskad! Skitsnygga plagg och inte alls några överpriser, som jag först förväntade mig. Clutcharna och skorna med silverspets kommer gå åt i ett naffs så fort de kommer in också!
Pyrola säger nejtack!
H&M:s senaste Consious Collection gjorde mig helt klart besviken. Storblommigt. Osmickrande ull-liknande tantbyxor. Blommiga snirkliga broderier. Nej jag vet inte jag, det faller då rakt inte mig i smaken. Vilket är synd då jag älskar H&M:s initiativ för miljövänligare mode och tycker att det är något fler modekedjor borde ta efter. Ett plus är dock att modellerna i reklamkampanjen är riktigt gulligt stylade. Men är det möjligt att bära upp? Njaa.





/In other words
YES to Nowhere by Elin Kling.
NO to the latest Consious Collection by H&M.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök gärna min bloppis, där finns allt möjling.. Smycken & kläder! Kommer in massa då och då.. KOLLA: http://aliciasiverman.blogg.se/bloppis/



2011-10-10 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0