Safe in the past/old/new.

Tröja från Uggleboden/ Klocka från Erikshjälpen/ Fejkskinnshorts från Weekday/ Väska från loppis.







Idag: Vaknade till en grå och regnande himmel och kände ångesten och deppet som slagit rot den senaste tiden gno i huvudet. När jag väl lyckats klä mig och bestämmt mig för att jag nog kan samla ork nog att planka bussen insåg jag att Gimp kissat i/på ungefär alla mina skor. Då bestämde jag mig istället för att ge upp och tog istället itu med pappersarbetet inför imorgon. Tur det, för det hade jag aldrig orkat göra efter volontärandet (jag struntade alltså i att jobba, jag, Fröken Duktig). Imorgon blir en fullpackad dag med banken, skatteverket, arbetsförmedlingen, hyresvärden och socialförvaltningen. Allt för att jag och Lars ska kunna få våra sketna korvören ett par månader till. Imorgon är det i alla fall pengadags, jag ska köpa nötter och kanske en pumpa. För bannemig, jag ska karva en pumpajävel, baka en pumpapajshelvete och gå på cocking maskerad! JA!
Nej okej, mvh Bitterkärring som även hittade ett hårstrån under hakan idag, sluta gnäll. Jag fick faktiskt ett jobberbjudande från 4H, som arbetsledare. Ett såntdär för-bra-för-att-vara-sant-jobb. Sen har faktiskt Gimp sagt förlåt för det där med skorna genom att gosa mig rå idag.
/In Other Words
Just a bad day today (u don't expect me to bitch and moan in english to do you?) and tomorrow will be a buzzy day with different swedish institutions, authorites and public bodys. Yay the fun, what won't I do for money. Never mind, I got a really good job offer today and my cat did say he was sorry for peeing on all my shoes today by being adorably cuddly. And tomorrow I'll be able to buy a pumpkin and prepare for fucking Halloween! Yes. I do love the old H-'een.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va mysig tröjan såg ut, diggar din stil!

2011-10-26 @ 19:51:54
Postat av: Aschmanda

sv: Taaack fina du !



Jätte fin blogg med du! :)

2011-10-26 @ 20:24:46
URL: http://aschmandas.devote.se/
Postat av: Jasmina

Like the outfit. And u know what they say(my mum): only magic people have one hair under jaw.

2011-10-26 @ 20:57:13
URL: http://winterswallow.blogg.se/
Postat av: Drezz.se

TÄVLING PÅ DREZZ.SE!

Vinn en väska och ett presentkort.

Reglerna är simpla!

1. Gilla oss på facebook (facebook.se/drezz.se).

2. Publicera ett inlägg om tävlingen på din blogg eller annan social media. Redan vid publicering får du 10% på ett köp hos oss.

3. Skicka ett mail till [email protected] där du anger vilken väska du vill ha och ditt bloggnamn eller adress där du publicerat tävlingen.

För ytterligare information, gå in på: www.drezz.se

2011-10-28 @ 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0