Skinnbyxor + shorts

Det lyckades bli en kort runda på Esplanaden idag trots att jag gick upp ganska "sent". Hittade ett par fejkläderbyxor från Gina Tricot med lapparna kvar, ett par ljusa retro-jeansshorts och en söt klänning från Monki (som hänger på tork). Allt för 50 kronor. Mycket nöjdast tjej! Till och med Lars lyckades komma hem med en bok om mekanik och en dvd-brännare. Fint som snus!
Nu sitter jag och mögar och kämpar mot impulsen att ta en eftermiddagslur, en ful ovana jag lagt på mig. Ikväll blir det party! Tror jag! Vi är bjudna på en jättefest inne i stan, med undervattenstema. Är det kanske nu jag ska passa på att bära min ännu oanvända bikini?

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-09-10 @ 22:45:36
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0