Spets + jeans... och Nisse.

Jeansjacka, kjol, topp, klocka 2hand/ DIY-smycken. (Även Nisse är ganska second hand...)


Mr. Nils, aka Nisse var i full gång att bossa runt sin lastgamla burkompis när jag skulle fotografera, därför fick han "straffet" att assistera och agera accessoar! På den undre bilden ser ni hur engarerad han är i sitt nya jobb. Gubb-gris!
Anyway, hittade den här toppen på Uggleboden, för en tia. Riktigt snygg under koftor och sådär till hösten tror jag.
Idag tog jag mig i kragen och gick in på Erikshjälpen för att boka tid för volontärmöte, så jag ska dit imorgon och snacka. De behöver en hel del kassahjälp samt folk i klädavdelningen, och jag gör ju inte mycket vettigt om dagarna. Jag volontärade där en kort tid för flera år sen, men butiken är helt annorlunda nu. Ska bli kul faktiskt! Om inte annat ett sätt för mig att rycka mig ur depp-spiralen jag hamnat i, som så många andra arbetslösa.
Nu ska jag gå och se om man kan få nån jävla kvällsmat idag!

Kommentarer
Postat av: Stina

Fin blogg du verkar ha!

2011-09-14 @ 22:15:14
URL: http://stinawikstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åh tack detsamma<3

hoppas du har en bra kväll:)

2011-09-14 @ 22:21:08
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Bunny

Gick tillbaka till Erikshjälpen då jag slutat på Bikbok, men blev såå besviken. Där var så mycket nytt folk och det var inte alls trevligt. Hojta till om Eva är där, så kanske jag börjar titta tillbaka igen :(

2011-09-14 @ 22:57:49
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0