Danmark och Gastefestival

 
Hej läsare! Jag hoppas ni har saknat mig, den infrekventa bloggerskan. Här får ni lite pics att glo på så ni vet vad jag gjort de senaste dagarna. Jag tog lite minisemester och for över till danmark för att träffa kompisar, missa en konsert för ryggskott och ta en snabbis i Christy, såklart. Här hemma i Sverige cyklade jag ner och lekte på Gastefestivalen, dansade i skogen och tittade på coola skejters och lyssnade på mycket bra band. 
Idag; äta, sova, äta glass och använda ca alla Lush-produkter jag har att finna i mitt badrumsskåp <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhhh vad är det för katt på bild nummer två?! Btw hur mår gimp?

Svar: Det är min kompis kattunge, han heter Allahs Sändebud :P. Gimp mår bra, han har äntligen gått ner lite i vikt :P
Pyrola

2012-08-27 @ 14:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0