Who are you?

 
 
Ok så min blogg har varit ganska sömnig och dåligt uppad i sommar, dags att blåsa liv i den! Det brukar många bloggare göra med hjälp av en frågestund, fast jag tycker det är ganska tråkigt med frågestunder där läsarna ska fråga bloggaren, så jag tänkte JAG ska få fråga ER! 
 
 
1. Vad heter du och hur gammal är du?
2. Vad gör du om dagarna?
3. Hur hittade du hit?
4. Vad för sorts bloggar läser du helst? 
5. Vad gör du för att världen ska bli ett bättre ställe?
6. Vad vill du se mer av här?
7. Om du vore ett klädesplagg, vad hade du varit för något då?
 
 
Sådär, svara i en kommentar här nedan och glöm inte länka till din egen blogg, om du har en! Go, go, go!

Kommentarer
Postat av: Annika

1. Annika; 22 D;
2.Inte gjort så mycket vettigt tidigare i år, men nu börjar jag läsa Tekniskt Basår i Malmö!
3.Tror jag bläddrat igenom din blogg innan jag blev vän med dig på fejjan och träffat dig IRL, kommer inte ihåg hur men på något sätt!
4.Läser inte så många bloggar egentligen. Gillar din pga skitbra diy-tips!
5.Inte tillräckligt mycket egentligen *shame on me*. Men ta kläder från freeshops/köpa på loppis i stället för affärer så mycket som möjligt. Amnesty International-medlem. Vart lite aktiv bland Watch it´s demokrati-projekt; blir mer i höst :D
6.Uhm... Får man önska mer djurbilder? Hah :3 "Dagens outfit" uppskattas mycket också.
7.En klänning, totally!

2012-08-27 @ 19:28:26
Postat av: Piggspigg

1. Mike, 31 år
2. Spelar/utvecklar spel
3. Stor fan av Pyrola sedan länge!
4. Mode
5. Skänker folket något roligt att leka med (se ovan)
6. Mer DIY, mer bilder/outfits på dig
7. En färgglad strumpa!

2012-08-27 @ 19:29:32
Postat av: Hanna

1. Hanna, 18 år
2. Läser sista året på gymnasiet, medieprogrammet.
3. Det kommer jag inte ihåg.
4. Fotobloggar.
5. Handlar mycket på second hand, speciellt möbler och inredning.
6. DIY och outfits.
7. En bandtröja.

2012-08-27 @ 20:19:44
URL: http://fotoavhanna.blogspot.com
Postat av: Bunny

1. BANNi. 2. Besöker Hogwarts, och ska snart börja studera till lärare så jag kan stanna på Hogwarts förevigt, hehu! 3. MiNNS iNTE :O 4. Uhm, intressanta stil-bloggar! 5. Betalar för att titta på bilder på fina djur hos WWF och har ett fadderbarn. Fadderbarnet talade om att våra pengar har gjort att alla ungar i hans by har kunnat gå i skolan i flera år. Underbart! 6. Outfits. 7. En enormt vacker klacksko!

2012-08-27 @ 22:22:47
URL: http://bunnydrugz.blogg.se
Postat av: Jåi

Johanna, 23 år. Jag söker jobb, sover, läser, spelar gitarr och sjunger och jag hittade hit via din facebook! Jag läser ett par vänner, någon sminkblogg och den här. Tycker om kreativitet! Jag pantar, källsorterar och försöker undvika kött så mycket jag kan. Åker dessutom kollektivt eller cyklar minsann! Och allt för ofta drar jag dåliga skämt. Mer DIY! Helt fantastiskt ju! Jag hade nog varit en halvsunkig tischa med en ordvits på- rolig (men egentligen inte?)och sunkig men för bekväm för att slänga!

2012-08-28 @ 18:12:50
URL: http://knallspik.blogg.se
Postat av: mullis <3

1. jag heter mamma o är 36 o jag tycker det är ltie fånigt att jag svarar på detta men det är antingen det eller.... diskaahh...
2. på dagarna går jag upp matar katterna, matar mig själv med kaffe, är i skolan o utvecklas o sånt, sen ligger jag i sängen o läser o datar!
3. ja kännor daj!
4. tjejbloggar.. smink, hudvård, kläder, design/arkitektur/inrednig/pyssel
5. är trevlig mot folk o tänker hela tiden på andra samt moder natur. det är asenkelt. typ skit i bilen, käka vegetariskt, köp second hand. no biggie.
6. hudvård, kläder ja men det du gör så bra snäckan!
7. sulans kalsonger

Svar: Haha Sulans kalsonger <3
Pyrola

2012-08-29 @ 20:27:56
Postat av: Stina Petersson - FiSHMAS

1. Stina alias FiSHMAS, går in på min 17:onde höst! (fyller 18 i feb.)
2. Filosoferar om livet, har kul och drömmer om mitt framtids hus/gård, samt arbete/eget företag! :)
3. Oj, vet att du vill veta ;) Men får göra dig besviken, minns ej!
4. Roliga, utstickande, personliga och glada bloggar :D
5. Gör val om vad och vart jag ska handla (mat, kläder..osv!) Skänker pengar, skriver på namnlistor för olika protester och försöker vara lyhörd för allas åsikter :p
6. Hm.. Lite bättre uppdatering kanske ;) Mer DIY, massa inspiration och ännu mer härliga outfitts!!
7. En bra BH eller en härlig klänning!

2012-08-30 @ 09:29:43
URL: http://fishmas.blogg.se/
Postat av: erfefefwfe

1. Ponce, 20 år
2. När jag inte söker jobb så spammar jag min facebook.
3. En bekants blogg.
4. Bloggar där de finns en del intressanta texter. Allt från funderingar om livet till politiska analyser.
5. Bråkar med folk med äckliga åsikter på internet. Och så äter jag kött väldigt sällan.
6. Åsikter som gör folk arga.
7. En pälsmössa (fejk eller äkta, doesn't matter).

2012-09-08 @ 12:04:13
URL: http://blondinbello.blogg.se/
Postat av: Fatima

1. Fatima, 15år ~ 2. Jag är en niondeklassare på dagen och på kvällarna är jag pilotstudent och håller på att ta privatpilotlicens ~ 3. Le framsida! ~ 4. Sånna som dina. Himla trevliga, och de typiska modebloggarna och små personliga bloggar som jag faller för. ~ 5. Ingenting antar jag? Fast min stora masterplan är att bli pilot, Jobba tills jag är 45 och ta mitt pick och pack till Kongo och styra upp en flickskola/hem och ett ställe för pojkar där de får en chans att komma ifrån hemmet lite och komma ifrån gatan och missbruk och gå i skolan. Det vill jag göra, himla mycket. ~ 6. DIY!!!!8_8<3. ~ 7. Min drömbalklänning. En marinblå dröm. En matt glitterklänning i ett fast tyg som ger min spinkiga kropp former. Den sitter tajt hela vägen ner till låren och sen viker ut vid knäna och faller ner i marken. Den har långa armar och en djup V-ringning i ryggen.

2012-09-14 @ 22:01:38
URL: http://Http://thefashiontist.blogg.se
Postat av: Elinor Wallén

1. Jag heter Elinor och är 18 år gammal.
2. Mestadels skolan eller stallet hos min häst, men även läser och fotograferar mycket.
3. Genom bloggs framsida och sedan fastnade jag totalt!
4. Häst, pyssel bloggar mest, men innehållet blir intressant om bloggaren är duktig på att skriva :)
5. jadu.....
6. Ännu mer DIY :D Det låste mig direkt och det var skitkul att läsa om hur du gör och din kreativitet,fantasi och att du vågar utföra det.
7. Jag hade varit en trotjänande svart läderjacka med långa nitar! Sliten men älskad ;)

Svar: Haha bra svar! ;D Du är jättevälkommen hit! Häng kvar så lovar jag mer pyssel och DIY ;D
Pyrola

2012-09-15 @ 17:18:24
URL: http://www.elinorwallen.blogg.se
Postat av: joss ture

1. Josefine , kallas Joss, 26 år.
2. Fotar,målar,skriver låter/sjunger och fånar mig med min Douglas
3. Ska byta frilla tänkte jag och googlade på "sidecut girl";)
4. Inspirerande.
5. Jag är mig själv´och försöker låta bli att bidra till dålig stämning;)
6. Bilder!
7. En body. (det hade låtit supersunk om jag vore man!)

2012-10-23 @ 19:06:07
URL: http://jossture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0