Finally Friday

Jag har verkligen längtat efter fredag hela denna veckan, två lediga dagar på raken och helt utan att behöva tänka på jobbet. Just nu sitter jag och väntar på att Lars ska steka färdigt sina falukorvsbitar så vi kan sätta på dokumentärer och jag kan få ta mig ann min skål med godis. Katt vid fötterna och marsvinshår på tröjan. Jag satsar på glamourös utekväll imorgon istället.
I've really been longing for friday all week!
Just waiting for my bf to finish cooking his dinner so we can put on a documentary and I can take care of my bowl filled with candy. I'll do the glamuorus night out tomorrow instead.

Kommentarer
Postat av: Stellaoo

GIMP så sööt! <3

2012-02-11 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0