God save the queen



Skirt from Erikshjälpen second hand/ Tee (cropped to my liking) from Uggleboden SH/ Necklace from Ur&Penn/ Bracelet from H&M/ Overknees from Åhlens.


Att slakta t-shirts är nåt av det bästa jag vet! Åtminstone om resultatet blir bra. Den här t-shirten köpte jag på Ugglan för en tia.
Hoppas ni haft en sjysst helg allihop! Jag hade behövt ett par dar till, minst. Viruset gnager i kröppa och imorgon ska jag vara på en gård på andra sidan stan, och på tisdag är det skönhetsvård av får på schemat.
Butchering tees are one of my fav things! At least if the result turns out nicely.
Hope you've all had a good weekend! I could use a couple more days.







Kommentarer
Postat av: Jasmina

Oh, I love it. Such an awesome outfit. Especially the top.

2012-02-13 @ 20:18:31
URL: http://winterswallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0