Led Zeppelin

Raglan shirt + jean leggins from Uggleboden Second hand/ My old skolbag with DIY tassel/ Bracelets from BikBok


Hey zupp. Idag har jag bland annat mockat hönsbajs, fixat bad åt ankor, visiterat får och kokat textilfärg av rödbetor. Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? Kontorsarbete blev det idag också, fast med trevligt sällskap av både tvåbenta och fyrbenta kollegor.
Hittade den här coola tröjan på Ugglää igår, skitsnygg! Påminner om en tröja jag sett på Kate Lanphear, och ska jag ha en stil-idol så är det nog hon. Inte för att jag lyssnar på Led Zeppelin så ofta nuförtiden, men trycket är snyggt, och ibland kan det vara nog.





Hey zupp. Today I have been cleaning chicken poo, made a duck bath, health checking sheep and made fabric dye from beets. Have I ever mentioned I love my job? Some paperwork aswell, but with nice company, both two-legged and four-legged.
Found this shirt at Uggleboden yesterday, it's really neat! Reminds me of a shirt I saw on Kate Lanphear. If I'd ever have a fashion rolemodel it'd be her. Not that I'm ever listening to Led Zeppelin these days, but I love the print, and sometimes that's reason enough.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det är världens lyxgym :D

åh, tacktack!

2012-02-02 @ 11:59:11
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: Isabella Axelsson | foto & ponnytrav

snyggt!

hoppas du får en bra helg! :)

2012-02-04 @ 10:52:07
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: sanna

du var en riktig cooling! Släng gärna ett öga på min blogg:

cheergymnastics.devote.se ;)

2012-02-07 @ 21:20:25
Postat av: Ida

DU FÄRGADE INTE HÅRET :@ Grr



Led zeppelin e bra................... ibland

2012-02-17 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0