Mer hud

Klänning DIY (H&M)/ Väska från Uggleboden/ Creepers från Tradera.


Klänningen är en såndär 99-kronorspryl från H&M som jag klippt upp lite halvt brutalt. Fick idén då jag sett många bloggare i en liknande från Topshop. Fast min version är bättre, för den är 1) Billigare 2) Lättare att få tag i 3) Finns i annat än grått och svart. På tal om DIY och lättillgänglighet så är halsbandet ett gäng hoplänkade säkerhetsnålar som jag fick av en av kidzen på jobbet. Smart!
Huh, me so sleepy! Dags för dusch.

Kommentarer
Postat av: Isa

snöööögg! Som den jag har från topshop men creds att du gjorde den själv ;)

2012-06-03 @ 21:00:26
URL: http://stayreal.devote.se
Postat av: Elin

Snyyyggt!

Svar: Tack! :D
Pyrola

2012-06-17 @ 19:53:17
URL: http://elinlovisakarolina.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh kan du inte snälla berätta hur du gjorde!?

Svar: Håhå jovisst! Ska se till att posta en tutorial så snart jag kan ;)
Pyrola


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0