But then who am I to judge

Sweater + belt second hand/ Dress from H&M/ Over Knees from Åhlens.
Imorgon ska jag på betalt fotojobb! Jag ska stå modell för en fotograf som behöver bilder till sin portfolio. Höhö, fifan vad jag låter viktig, jag är egentligen mest shitloads nervös. Hur ska jag orka trycka mig igenom två sessioner efter varandra med svullen hals och näsa och samtidigt inte se ut som en potatis som legat för länge i kylen. Jag behöver lite beautysleep. Typ ett par veckor hade suttit fint.
Got a modelling job tomorrow! I feel so gosh darn important. Off to get some beautysleep to fight the cold that I'm coming down with. A couple of weeks would do fine.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Har precis hittat hit (via Karins Konstgrepp). Måste säga att jag gillar dina outfits, men speciellt dina diy! :D

Dessutom måste jag säga att du är väldigt lik Lauren Uttersom var med i säsong 10 av Americas Next Top Model. :)

2012-03-03 @ 11:18:16
URL: http://mustaschbruden.blogspot.com
Postat av: Trettioplussare

Skitsnack, du är ursnygg! Hoppas plåtninen gick bra och att du haft en skön helg. Kram!

2012-03-04 @ 20:19:16
URL: http://trettioplussare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0