DIY Leo shirtless + rivets

Klippte av ärmarna på en ganska småful leo-blus som jag hittade på Erikshjälpen för ett tag sen, strök den och klämde fast några nitar också när jag ändå var igång. Tycker resultatet blev skitfränt, om ni frågar mig! Att ha med svart BH-topp under och jeansjacka över när temperaturen tillåter.
Idag har jag haft en riktigt bra måndag. Det har varit sol hela dagen och jag känner hur jag börjar vakna efter vinterdeppen, även djuren på jobbet är märkbart gladare och piggare. Har klämt och pillat på vår ena megadräktiga tacka idag, snart blir det lamm! Jag och kollegan snickrade kaninhus och jag satte upp en rejälare aktivitetshage för kaninerna att turas om i. Minigrisarna bökade vilt ute i timmar och hönorna är fullt koncentrerade på äggproduktion. För å inte nämna alla vårystra kidz! Det känns liksom lite extra kul att komma till jobbet om morgnarna nu.

Kommentarer
Postat av: stina fishmas peterssons

Fasen så snyggt! :)

2012-03-13 @ 08:47:04
URL: http://sstinapetersson.blogg.se/
Postat av: stina fishmas peterssons

Åh, kul att du röstade!

Du passar så bra i dina piercingar, vet inte ifall jag skulle passa i just den, men jädrar va snyggt det är! Får vi se hur jag gör ;)



Du har ju töj i ena örat, hur många mm? :)

2012-03-13 @ 09:58:35
URL: http://sstinapetersson.blogg.se/
Postat av: Trettioplussare

Åh, lamm! Blir nästan tårögd när jag tänker på våra getter och hur det kändes att komma ut till en nyfödd killing. När en get fick tvillingar höll jag den kvartsgamla lilla medan hon slickade den andra torr. Den geten blev min kelgris så länge vi hade henne, hon såg mig lite som en extramamma. Lycka till med lammningen!

2012-03-13 @ 10:31:20
URL: http://trettioplussare.wordpress.com
Postat av: Madeleine

Oh alla bebisdjur är så söta. Jag är avis på att du snart får leka med lamm.

2012-03-13 @ 19:34:11
URL: http://whitemaskgirl.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0