281012: Triangle and puffy pants

Tröja från H&M Herr/ Shorts från Erikshjälpen/ Halsband från LND-UME (gåva<3)/ Klocka från loppis.
 
Håret blev svart igår, jag fick ge mig för frestelsen trots att jag tycker det är en förbannat tröttsam färg att hålla efter då jag är så ljus själv. Kan vara värt det dock, det är min absoluta favortfärg (ihop med kopparrött), och den färgen jag trivs bäst i.
Halsbandet ovan har jag fått av min vän J som även är designern bakom kollektionen. HÄR ser ni den. Det var ett roligt sammanträffande då jag sett kollektionen innan vi lärde känna varandra och jag har alltid varit enormt förtjust i just triangeln.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Ah, svart hår <3

Svar: Det är bästast!
Pyrola

2012-10-29 @ 09:41:49
URL: http://bunnydrugz.blogg.se
Postat av: Jea

<3

Svar: <3
Pyrola

2012-10-29 @ 10:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0