DIY keyboard button jewelry

Ibland är det underbart att ha en kärlek som samlar på sig dataskrot! Jag kände för lite enkelt och snabbt pyssel igår och rev fram ett gammalt trasigt laptop-tangentbord. Knapparna är bara att plocka av, borra hål och fästa smyckesdelar i. Superenkelt! 
 
Just nu är jag sjukskriven på halvtid och min tanke är att försöka ägna mig mer åt min kreativa sida nu när tid, och framförallt energi, finns att ta av. Kanske vill jag rentav börja ta beställningar av smycken och annat igen, kontakta mig om det är något ni sett på bloggen som ni hade velat få gjort åt er själva vettja!

Kommentarer
Postat av: HERR_TUGG

omg älskar örhängena skit coola!!!

Svar: tack :D
Pyrola

2012-10-21 @ 19:51:41
URL: http://diyprojects.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0