120912: spikes/chains/sky blue


Klänning från H&M's slutrea/ DIY halsband/ Gammal rygga/ Skor från Tradera
 
Jag är ledig imorgon! Kämpar mot viljan att gå och lägga mig alldeles för tidigt, been working good so far. Imorgon ska jag ner på stan och ränna ärenden och annat sånt där som fått vänta för länge. Då ska jag fan ha klänning och smink! Jag har bott i arbetsbyxorna och tröjan med hönsskit på de senaste dagarna. Inte för att jag inte trivs i arbetsbyxor och hönsskit-luvis, men omväxling förnöjer. Och jag vill kunna gå och handla i mataffär utan att kassören håller för näsan och mummlar något sanitär olägenhet.
Inlägg om halsbandet får ni nån annan dag, nu är det nog läggdags ändå.
See y'allz ;*

Kommentarer
Postat av: william

skitsnyggt:D

Svar: tack snälla!
Pyrola

2012-09-15 @ 11:15:40
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0