2hand-fyndat smycke. Som är bäst.

 
Som rubriken lyder, ett vansinnigt snyggt smycke som jag hittade på Uggleboden. Det kändes nästan fel att bara betala den femman som kvinnan i kassan vill ha för det. Det är sååå snyggt! Jag ska ha det ihop med en vit snygg tishy på festen på lördag. Om jag håller mig snorfri tills dess.
 
Nu har jag "råkat" jobba lite mycket och sent den senaste tiden, men jag är snart på g med fler inlägg och projekt åt er. Många ville se någon av JC-skorna göras, vilka vill ni helst att jag ska göra en tuto på? Let's take it to a vote ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

De där med massamassa nitar, definitivt!
Eller, det är kanske ganska lätt att lista ut hur man gör det själv. Så, de med färgränder på! :)

Svar: Kanske båda, rent av ;D
Pyrola

2012-09-27 @ 10:44:46
URL: http://twillingblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0