Yep that's a chicken


Skjorta + kjol från Uggleboden/ T-shirt och halsband från Erikshjälpen/ DIY solglasögon

Säg hej till min tillfälliga inneboende, Molly, eller Bianca, som jag kallar henne. Hennes kompis är skadad så de båda bor hos mig för lite TLC och vila, annars bor de normalt på mitt jobb. Bianca är så tam och nyfiken! Hon sitter på axeln och tycker om att sitta och pilla bredvis Lars när han sitter vid datorn. De är av rasen Kochin som är en liten, lättskött och trevlig sällskapsras och jag vill ju förstås genast skaffa mig ett gäng! Om jag inte hade bott i en tvåa på 45 kvadrat...
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, trevligt inneboende! :)
Kochin är så så himla snälla och fina höns. Har själv ett gäng boende hemma hos oss, dock bor dem inte inne i huset ;)

Svar: Precis! Haha, någon gång ska jag ha ett hus med höns på gården! Underbara djur.
Pyrola

2012-09-16 @ 20:50:23
URL: http://fotoavhanna.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej, vart bor du? Om du bor i Stockholm så skulle jag bli väldigt glad om du kunde tipsa om några bra vintage-butiker? :)

Svar: Hej!Jag bor i Lund, en bra bit längre söderut ;) MEN jag har spenderat mycket tid i stockholm de senaste åren och mina favoriter måste nog vara Myrornas i Skärholmen samt en liten loppis-secondhand som ligger i föreningen Fenix lokaler på Hägerstensvägen :) Sen är Emmaus på Drottninggatan (?) en stor favorit också!
Pyrola

2012-09-17 @ 20:56:30
URL: http://hannaoliviabergman.blogg.se
Postat av: Karolin

Fy vad söt outfit:)

Svar: Tack snälla :D
Pyrola

2012-10-09 @ 07:39:10
URL: http://www.bubbeliglaset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0