Fleemarket season is ON!

Igår var det dags för säsongens första loppis! Som jag har längtat hela äckligt långa kalla vintern! Solen sken och vårfåglarna kvittrade och det var sådär totalt vindstilla och jag snörade på mig promenadskorna och kombinerade loppande med en långpromme.
 
 
Hittade ett par fina kjolar för 15 kronor/st. Den här blommiga känns som ett klart val inför valborgsfir. 
Hittade världens löjl-sötaste skal till nya mobilen på H&M <3. (Älskade sambo köpte en defekt iPhone 4 och lagade den åt mig, känner mig som en modern och uppdaterad kvinnah)
 
Idag har stora snöflingor rasat från himlen hela eftermiddagen och gårdagens vår känns som ett vackert minne. Perfekt ursäkt för att ta en slösöndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0