060113: Leather Cut Out (+ God fortsättning!)

 
DIY Remake T-shirt/ Lädershorts (fd byxor) från Weekday/ Skor från Tradera (Weekday)/ DIY halsband.
 
 
OHAI! Innan jul bestämde jag mig från att ta helpaus från bloggen tills jag orkade ta upp den igen och uppehållet blev faktiskt längre än vad jag trodde. Men nu är jag här! I alla fall nu. Har ni haft en bra jul och nyår? Jag har. Julafton spenderades på jobbet och hos pappa med bonusfamilj, nyår firade vi här hemma med kompisar. 
Jag tänker inte göra någon såndäringa 2012 recap som alla bloggare pysslar med nu, jag bara väntar på att det där ska dö ut, haha. Så no worries, däremot kanske ni kan få en tutorial på hur man gör den här appliquén (Heter det så på svenska? Äsch.). Det är jättelätt och man behöver inte sy.
 
Ni är förövrigt jättevälkomna med tips, önskningar och ideér framöver. Nu när vi står här i början av det nya fräscha året 2013.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0