DIY Flower Headband

Efter att ha sett fina blomsterdiadem hos både Karins Konstgrepp och Bonjour Vintage bestämde även jag mig för att ignorera snön och minusgrader och göra mig ett eget! Ett par nävar plastblommor från Uggleboden fick bli paletten. Plastblommor hittar man bäst i just secondhandbutiker, på loppis eller bland mammas/mormors/farmors kraffs. Nån tutorial får ni inte av mig, tjejerna i länkarna ovan har gjort det så bra redan.
 
 
 
 
Sådär nånting! Mitt egna blomstertrassel som håller året runt. Bästa accessoaren att jaga bort vinterdeppen med (och dölja fettigt möss-hår med... höhö.)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

måste göra detta! superfint :)

Svar: Do it! Det är riktigt enkelt, och kul ^^ Gör du en version så fåru gärna visa mig! Det är så himla kul att se andras DIY:s ;)
Pyrola

2013-01-28 @ 22:00:45
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se
Postat av: karoline

Fint <3

Svar: Tack snälla :D
Pyrola

2013-02-18 @ 11:55:12
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0