5 Things I Like FRIDAY

 
Mina lackstrumpor från Ebay som vansinnigt coola! Lite korta bara, eller så äre jag som är lång. Ändå, en lagom lack-fetisch detalj.
 
 
Min fina Lars i sin nya frisyr. Jag klippte och rakpermade honom igår, skitfint :*
 
 
Människor som är sådär skitbra på sina jobb, oavsett om de jobbar som kassörska, hjärtkirurg, barnmorska eller systemutvecklare. Ett extra plus för kvinnliga hovslagare som kan sin grej, de är beundransvärda.
 
 
En sån här mössa med nät/tyll vill jag DIY:a! Så himla snyggt även till våren (btw, vart tar den vägen?).
Nu vet jag inte vart jag fått bilden ifrån, om nån vet, hojta?
 
 
Schwurlie har sytt en jättegalet fin klänning och har även lagt upp en riktigt bra tutorial, kolla in den!

Kommentarer
Postat av: Stina Petersson - FiSHMAS

Vi hade en kvinnlig hovslagerska till våra hästar, hon var dotter till våran första hovslagare men han var (väldigt!) till åren och skulle pensioneras så dottern utbildade sig och tog med sig kunskaperna vidare. Tycker jag är roligt, att det ärvs vidare så! Jätte duktiga båda två - aldrig haft problem :)

Svar: Åh sådant är ju verkligen kul! Speciellt om det som är bra också ärvs med ;). Vi har en underbar ung kvinnlig hovslagare till våra hästar på jobbet och hon är så otroligt engagerad och duktig!
Pyrola

2013-03-25 @ 11:45:24
URL: http://fishmas.blogg.se/
Postat av: Ida

NOOOOoOOoooOooOoOooOOoooOOOOoooo!!!!!!!!!!!
HAR DU HJÄLPT HONOM O PLATTA HÅRET!!!! PLATTA!!!!

VAFAN :ccc </////////3

2013-03-26 @ 15:10:50
URL: http://knightsofcydonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0