5 Things I Like Wednesday

Det ÄR onsdag idag, jag lovar!
Kanske inte, men det här är vad jag gillade igår. Och gillar idag.
 
Maison Margielas Earl-inspirerade nässmycke. Skitcoolt! Och garanterat DIY:bart.
 
 
Kvinnorätt är alltid rätt, och känns ännu mer aktuellt nu inför Kvinnodagen den 8:e mars. Det är inte en dag som finns där för att fira "sin kvinna" ungefär som Mors dag, utan en dag att minnas alla starka kvinnor som kämpat för oss som lever nu, och för oss att kämpa vidare. Än har vi långt kvar till jämställdhet.
 
 
En prickig transparent blus eller skjorta, jag jätte-måste ha en! Varför måste jag det? De är fina. Himla fina.
 
 
Känslan av nyfärgat, nytvättat och nyklippt hår. Och att se ut som ett rådjur på LSD i ljuset av en liten fjantlampa.
 
 
Emilys blomprydda knut i vårsol som man bara vill äta med sked. Ungefär.

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack, kul att höra att du gillar luggen :D

2013-03-15 @ 22:29:33
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0